Webinář vám poskytne metodickou podporu v oblasti kroků směřujících ke zlepšení, vyšší efektivitě a dosahování cílů v rovině managementu a základů marketingové komunikace. Segment školství je naprosto specifický a nelze tedy uplatňovat všechny nástroje, které by byly relevantní v segmentu obchodu, služeb a podnikání. Cílem je účastníky inspirovat a podporovat, sdílet s nimi zkušenosti a současně poskytnout dostatek prostoru pro zamyšlení nad řízením směřujícím „ke změnám“ a strategií „učící se organizace“.
Školství je v rovině sdílení know-how stále na své pomyslné startovací čáře.
Na webináři se dozvíte:
- Jak připravit výchozí strategickou analýzu.
- Jak pracovat s variabilitou propagace a její možnosti v segmentu školství.
- Rizika, možnosti a limity reklamy.
- Jak důležitá je public relations (vztahy s veřejností).
- Jak pracovat s konceptem obsahu webové prezentace školy.
- Jak pracovat s marketingovým mixem.
- Proč je užitečné se i v „běžné“ mateřské nebo základní škole orientovat v základech marketingu.
Komu je webinář určen:
Webinář zahrne základní metodiku z oblasti a marketingové komunikace a je vhodný také pro zástupce lesních mateřských škol, dětských skupin nebo školských zařízení. Je užitečný pro začínající vedoucí, pedagogické pracovníky.