Základy formativního hodnocení

Mgr. Lenka Polášková

Komplexnost formativního hodnocení zapříčinila, že se na definici často neshodnou ani odborníci. Nejedná se ale pouze o problém České republiky, ani v jiných zemích není tento termín dostatečně ukotven.

Zveřejněno 2.4.2024

Délka videa: 01:14:07

Garance

Jaké konkrétní kroky, strategie a techniky spojené s formativním hodnocením je dobré vědět a znát? A proč má formativní hodnocení smysl právě v mateřské škole?

Obsah online semináře:

  • Základy formativního hodnocení.
  • Metodika zavádění formativního hodnocení v praxi mateřských škol.
  • Slepé uličky formativního hodnocení.

Komu je online seminář určen:

Učitelkám mateřských škol.

Kapitoly videa

Lektor

Mgr. Lenka Polášková

Mgr. Lenka Polášková

je lektorka s více než 20 letou pedagogickou praxí. Specializuje se na oblasti managementu škol, dokumentaci a metodický výklad vybraných právních předpisů segmentu školství. Je autorkou řady publikací pro učitele a ředitele škol. V minulosti externě spolupracovala například s Výzkumným ústavem Pedagogickým, Ministerstvem práce a sociálních věcí při tvorbě standardu pro dětské skupiny, Českou školní inspekcí, jako externí posuzovatelka pro inspekční činnost ve školách, nebo Univerzitou Palackého v Olomouci při tvorbě a realizaci 3letého projektu zaměřeného na distanční vzdělávání vedoucích, pedagogických pracovníků. Aktuálně aktivně spolupracuje v rámci publikační činnosti s nakladatelstvími Portál nebo Grada Publishing, a.s. realizuje přímo ve školách "cvičné hospitace" a vzdělávací aktivity " na míru" pro týmy škol. Své webináře a prezenční semináře staví na praktičnosti, využitelnosti v pedagogické praxi a efektivnosti pro účastníka. Je držitelkou mezinárodního ocenění "eTwinning Label", za projekt "Moje město, moje škola". Patří mezi špičkové lektory s dlouhodobě pozitivními referencemi účastníků webinářů, seminářů i čtenářů odborných periodik.