Co se na webináři dozvíte?
Projdeme si změny v uzavírání dohod mimo pracovní poměr, novinky v doručování písemností mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Dotkneme se také informování zaměstnance o zásadních náležitostech pracovního poměru, a jaké z toho pro zaměstnavatele vyplývají povinnosti. Čas bude i na vaše dotazy.
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu či mikrofonu. On-line semináře probíhají v aplikaci Cisco Webex, You Tube nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám zašleme nejpozději den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.